miercuri, 13 mai 2009

Tuning


Pasionatii de masini stiu ce este acela tuning. O masina tunata iese intotdeauna in evidenta oricat de veche ar fi masina atata timp ca tuningul este facut cu ''gust''.

Mie imi place ca nimeni altcineva sa aiba masina la fel cu a mea.
Primei mele masini , care de fapt nu era a mea ci a tatalui meu, am incercat sa-i aduc ceva ''modificari'': o folie pe geamuri, capace, atipilduri. Nu aveam multi bani. Era o ''amarata'' de Dacie, dar imi faceam treaba cu ea.

Acum am o Honda CRX. E deja tunata, dar nu indeajuns.

Vreau sa-i mai aduc unele imbunatatiri: un nou spolier spate, capota fibra carbon, un dvd player
cu monitor touch screen de 7'', praguri noi, faruri angel eyes, neon dedesubt.
Astept reactiile voastre si poate o idee din partea pasionatilor de tuning.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu