duminică, 17 mai 2009

Eurovision 2009

Editia 2009 a Eurovision-ului , a 54-a, s-a incheiat.

Rusii au stiut sa faca spectacol. Cel mai mult am fost impresionat de show-ul dat de corul armatei ruse in prima semifinala. Nici nu am cuvinte: nota 10!

Marea castigatoare a fost Norvegia. Se ''stia'' dinainte. Mie mi-a placut melodia , dar nu cine stie ce. As asculta melodia daca as vrea sa ma relaxez dupa o zi de munca. Sunt prea ''rau''? :) Poate! Si in acest an s-a vazut ca unele melodii s-au votat pe baza ''relatiilor de prietenie'' dintre tari. Sincer nu ma asteptam ca Moldova sa ne dea 12 puncte dupa scandalul cu ''mica revolutie'' de dupa alegerile de la Chisinau.

Despre melodia interpretata de Elena Gheorghe ce sa spun: nu m-a impresionat. Puteau macar sa faca un show : elemente de dans combinate cu artificii sau orice altceva care sa fascineze publicul. Nu doar niste craci goi! Asta poate in Romania a impresionat, dar in strainatate te faci de ras. In fine, ne-am clasat pe locul 19 din 25. Poate ar fi meritat sa fie 6-7 pozitii mai sus dar nu mai mult.
Bravo moldovenilor! Au avut curajul sa vina cu o piesa cantata si in limba romana!!! Si noi cantam numai in engleza, ca de... poate avem sanse mai multe. Ati observat ca la sfarsitul melodiei interpreta a multumit in engleza si in ROMANA, cu toate ca Rusia are mai multa influenta pe plan politic in Moldova decat Romania.

Mie mi-a placut piesa Azerbaidjan-ului. Piesa pe care o poti asculta oriunde si mai ales o poti dansa .

Un comentariu: