marți, 5 mai 2009

Programe tv romanesti

In ultimii 5-6 ani am fost ''plecat'' mai mult ''pe afara''. Din cauza aceasta am simtit nevoia sa mai urmaresc din cand in cand programe tv romanesti. Cat timp am locuit in Romania nici nu ma gandeam ca as putea urmari majoritatea programelor romanesti pe computer cu ajutorul internetului. ''Nevoia te invata'', zice o vorba din batrani. Astfel , tot cautand pe internet am gasit cel mai bun site, dupa parerea mea, care ofera programe tv romanesti si nu numai spre vizionare. Acesta este: http://www.cool-digitv.net/ .






Programe necesare pentru a urmari programele tv sunt:
Windows media player 10
Internet Explorer (de preferat IE7)
Sopcast Plugin

Din pacate pentru microbisti canalul GSPT nu poate fi urmarit.
Am gasit totusi o alternativa care pare sa functioneze:
http://web4tv.org/

Aveti nevoie de o conexiune la internet de minim 512 kbps, insa pentru o vizualizare in conditii optime siteul Cool-TV recomanda o viteza de minim 1500 de kbps.

2 comentarii: