vineri, 1 mai 2009

Prima mea postare pe blog...

Mda....Mi-am facut si eu in sfarsit blog!!!

''E la moda'', cum s-ar spune la fiecare colt de strada. Si cum eu incerc sa ma mentin cat de cat in tendinta vremii , iata-ma scriind de zor. Sunt inca in stadiul de incepator. Asa ca nu m-as mira ca ceea ce am scris sa nu-mi apara. ;)

Stau si ma intreb: sunt mai interesant acum ca am blog decat eram inainte?? E chiar asa important ceea ce scriu ca sa fie citit de alte persoane? De ce pana la urma mi-am facut blog?

Cand lumea e bantuita de criza economica, de gripa''porcina'' (gripa noua) , pe mine ma framanta chestia...cu blogul.

Peste cativa ani voi vedea daca a fost o idee buna sa-mi fac blog si mai ales voi reciti ce prostii gandeam eu la un moment dat. Prostii sau poate premonitii?! Cine stie!!!

Cam asta e pentru inceput. Daca nu va convine nu cititi! E evident ca l-am facut PENTRU MINE!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu