sâmbătă, 21 noiembrie 2009

22 noiembrie- Alegeri Prezidentiale

Maine sunt alegeri pentru presedintele Romaniei. Mai este si un referendum, pe care sincer nu ma intereseaza, despre cum ar trebui sa arate viitorul parlament, cu una sau doua camere, si despre numarul de parlamentari.

Eu nu am mai fost de mult timp sa votez. Motivul: toti candidatii provin din acelasi mediu politic. Anul acesta insa voi face o exceptie si voi merge la vot. Va veti intreba poate ce ma determina sa fac lucrul acesta. Raspunsul este urmatorul: sunt profund nemultumit de actualul presedinte si sincer, mi-e sila de tipul acesta de persoana, stiti voi la ce ma refer.

Pe foarte multe forumuri sunt postate parerile a zeci, sute, mii...de persoane nemultumite, oameni care ar dori o ,,noua revolutie'', o schimbare. Acum a sosit momentul. Folositi-va dreptul de vot si mergeti sa infaptuiti schimbarea pe care o doriti. Daca stati in casa uitandu-va la televizor credeti ca rezolvati ceva? Eu nu spun ca daca votati atunci vor fi toate bune si frumoase, dar macar stiti ca v-ati exprimat opinia prin vot.

Dupa cum spune zicala: ,,Cu o floare nu se face primavara'', asta inseamna ca avem nevoie de cat mai multe flori pentru o primavara cat mai autentica.
Eu nu va spun sa votati cu X sau cu Y, votati cum credeti ca e mai bine , dar daca nu va convine ceea ce se intampla cu Romania acum e momentul ca opinia voastra sa se faca cunoscuta.

Eu locuiesc acum in Eindhoven. In Olanda se poate vota doar in Den Haag care se afla la 137.8 km departare fata de Eindhoven. Nimeni nu-mi da bani ca sa votez. O fac pentru ca oameni au murit pentru ca eu sa beneficiez de acest drept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu