vineri, 12 iunie 2009

Cum faci bani pe timp de criza

Am vazut o gramada de site-uri care spun cum se pot face bani pe net. Imi parea destul de greu de crezut, insa chiar am vrut sa verific. Chiar eram curios sa vad daca in momentul cand strang 10 dolari si cer sa mi se plateasca, aia imi vor da vreun ban. Nu-mi venea sa cred, dar curiozitatea a fost mai mare. Si a mers!

Hai sa va spun cum am facut:
1. Mai intai copiaza http://bux.to/?r=cercelatul in internet explorer
2. Urmatorul pas e sa te inscrii completand toate casutele care apar acolo. La referrer scrii cercelatul(daca nu e deja scris).
3. Apesi pe Surf Ads si dai clik pe link-urile care iti apar acolo. Pe fiecare site pe care intri trebuie sa astepti 30 secunde(apare scris in stanga sus). Pentru fiecare site pe care intri vei primi 0.01 dolari.
ATENTIE: Pe link-urile care iti sunt oferite poti intra o singura data pe zi(24ore)!
4. Exemplu:
» Tu dai click 10 ads /zi = $0.10
» 170 referrals dau click 10 ads/zi = $17.00
» Cistigul tau pe zi = $17.10
» Cistigul tau pe saptamina = $119.70
» Cistigul tau pe luna = $510.00
5.Asta e pasul cel mai important si anume luarea banilor. In momentul in care ai ajuns la 10$, poti sa scoti banii. Tot ce trebuie sa faci e sa apesi pe 'Payments' si sa alegi suma care vrei sa o scoti. Banii ii vei primi in 30 de zile lucratoare fie pe card Visa, fie prin depozit bancar, in functie de cum vrei tu. Daca nu ai incredere ca o sa primesti banii la timp poti sa intri pe forumul site-ului si sa vezi ca acolo toti zic ca nu e nici o problema cu retragerea banilor. De lucrul asta m-am convins. E in regula!
6.IMPORTANT este sa fii constant, sa intri in fiecare zi pe site si sa deschizi site-urile din 'surf ads'.
7.IMPORTANT ca dupa fiecare accesare a unui 'surf ads' sa dati REFRESH in pagina principala.

Cam astia ar fi pasii. Daca ii respecti poti sa ai un venit destul de frumusel din asta.

Eu am incercat si acum imi vin constant bani.Cat timp iti verifici adresa de email mai faci si niste bani in plus. Multa bafta!

3 comentarii:

  1. Prietene, s-o luam pe rand:
    1. Nu mai folosi termenul de internet explorer. Termenul corect este BROWSER.
    2. Ma intreb cum o sa reusesti sa strangi 170 de reffereri?
    3. E mult prea tarziu sa scri despe asta, mai citeste.
    4. Mai bine ramai la fotbal.

    RăspundețiȘtergere
  2. A si era sa uit:
    Daca vreau sa priesc articole de la tine, cum sa reusesc fara RSS? Poate reusesti sa-mi raspunzi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam cat ai castigat pana acum?

    RăspundețiȘtergere