marți, 9 martie 2010

8 Martie

Ieri a fost 8 martie, ziua internationala a femeii, dar aici in Olanda a fost o zi obisnuita. Doar intr-un ziar am vazut intr-un coltisor saptamana trecuta ca pe data de 7 martie (duminica) se va organiza un concert cu ocazia zilei internationale a femeii.

Cu ocazia asta urez, cu intarziere de o zi, urez tutoror domnisoarelor si domnilor un sincer La Multi Ani si sa fiti iubite!

Azi mi-am intrebat colegele la munca ce cadouri au primit ieri. Ele mirate ma intreaba: ,,Cu ce ocazie?'' Zic, cu ocazia zilei de 8 martie etc.etc. Le-am zis cum e in Romania, ca toate femeile primesc cate ceva, cel putin un buchet de flori, plus urarile de rigoare. Cand au auzit asta, au inceput toata sa spuna ca deseara o sa le ceara sotilor (prietenilor) cadourile ce ar fi trebuit sa le primeasca. Le-am spus cum e si cu martisorul, iar la sfarsit toate intr-un cor: gata, ne mutam in Romania! :)))))

Cred ca unii barbati si-ar dori sa fie in Olanda in perioada asta a anului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu